Subject: Palve esitada projekti koostamise nõuded riigitee nr 23163 ristmiku rekonstrueerimiseks
From: "Rein-Erik Joe" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Aug 2025 10:50:51 +0300

Tere Transpordiamet,

Otepää Vallavalitsus on paralleelselt Kagumohni katastriüksuse ja lähiala 
detailplaneeringu menetlusega alustanud ala projekteerimist, mille raames 
koostatakse eelprojekti teede ja platside rajamiseks. Tegemist on 
planeeringu elluviimise esimese etapiga, mille alusel taotletakse ka 
ehitusluba.

Planeeringuala piirneb riigimaanteega nr 23163 ning hõlmab juurdepääsude 
kavandamist ja ristmiku rekonstrueerimist kohaliku teega nr 6360446. 
Detailplaneering on Transpordiameti poolt kooskõlastatud 12.06.2025 kirjaga 
nr 7.2-2/25/3599-5.

Kuna projekt käsitleb olemasoleva mahasõidu (riigitee nr 23163 km 0,078 ja 
km 0,25) rekonstrueerimist ning võimalikku muudatust liikluskorralduses, 
palume esitada projekti koostamise nõuded vastavalt ehitusseadustiku

Palume nõuete andmisel arvestada järgmisega:

Kavandatavad tööd:
Olemasoleva ristmiku rekonstrueerimine (riigitee nr 23163 ja kohaliku tee nr 
6360446 lõikumine);
Uute teede ja platsiala ühendamine olemasoleva taristuga;
Vajadusel nähtavuskolmnurkade tagamine ja haljastuse korrigeerimine.

Planeeringu lähteandmed:
Detailplaneering kehtestatakse 2025. aasta august-september;
Planeering näeb ette eraomandis olevate kruntide teenindamise uue 
tänavalõigu ja platsialade kaudu;
Parkimine ja sademevee juhtimine on lahendatud planeeringualal seesmiselt.

Eesmärk:
Koostada eelprojekt, mis vastab Transpordiameti nõuetele, võimaldab 
juurdepääsu realiseerimist ja võimaldab hilisemat ehitusloa väljastamist.

Lisatud dokumendid:

Planeeringu põhijoonis (pdf);
Situatsiooniskeem koos ühenduskohtadega riigiteega;

Rein-Erik Jõe
abivallavanem
Otepää Vallavalitsus
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
56661911